مهمان عزیز، خوش‌آمدید.
شما می‌توانید از طریق فرم ثبت‌نام در انجمن عضو شوید.

نام‌کاربری
  

رمز عبور
  





جستجو در انجمن‌ها

(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 417
» آخرین کاربر: abines
» موضوعات انجمن: 3,430
» ارسالهای انجمن: 3,552

آمار کامل

کاربران حاضر
ما 26 کاربر حاضر در انجمن دارید
» 0 کاربر عضو | 26 مهمان

آخرین موضوعات
یک تجربه کاربری خوب در طر...
انجمن: بحث آزاد
آخرین‌ارسال: itzeroone
دیروز, 04:12 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 10
سایت تجارت الکترونیک
انجمن: بحث آزاد
آخرین‌ارسال: arash.mousavi
دیروز, 01:45 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 7
معرفی 5 افزونه کاربردی ور...
انجمن: بحث آزاد
آخرین‌ارسال: mina_moradi
دیروز, 01:30 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 13
سایت اصولی
انجمن: بحث آزاد
آخرین‌ارسال: arash.mousavi
دیروز, 01:20 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 6
Schema چیست و چه تاثیری ...
انجمن: مفاهیم عمومی
آخرین‌ارسال: webkhoone
دیروز, 01:16 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 9
چرا سایت من در گوگل نیست!...
انجمن: بحث آزاد
آخرین‌ارسال: mahdi22
دیروز, 01:10 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 16
نقش طراحی سایت در کسب و ک...
انجمن: مفاهیم عمومی
آخرین‌ارسال: mohi72
دیروز, 01:07 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 12
اخذ ویزای شینگن اروپا
انجمن: اروپا
آخرین‌ارسال: civil1415
دیروز, 01:05 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 12
تبلیغات کلیکی برای کسب و ...
انجمن: بحث آزاد
آخرین‌ارسال: maryammo
دیروز, 12:30 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 6
مطمئن ترین شرکت اسباب کشی...
انجمن: بحث آزاد
آخرین‌ارسال: roozfreight
دیروز, 05:52 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 6

 
  یک تجربه کاربری خوب در طراحی سایت چگونه است ؟
ارسال‌شده توسط: itzeroone - دیروز, 04:12 PM - انجمن: بحث آزاد - بدون‌پاسخ

تجربه کاربری خوب در طراحی سایت کمک میکند تا کاربران به همه قسمت ها و خواسته های شما در سایت تان دسترسی داشته باشند بدون هیچ زحمت و هزینه ای! در این مقاله قصد دایم تا شما را با طراحی سایت و تجربه کاربری بیشتر آشنا کنیم . در ادامه همراه با سارین وب باشید . 

UX چیزی است که هر کسی میتواند انجامش دهد. مشکل اینجاست که هر کسی نمیتواند اینکار را خوب انجام دهد. اگر چیزی درباره UX در طراحی سایت اصفهان نمیدانید پیشنهاد میکنم این دو مساله را در نظر داشته باشید : 

- کاربران خودرا بشناسید.
- شما کاربر نیستید (در اکثر مواقع)

اگر ماهیت، عادات و تمایلات کاربران خود را نشناسید، و اینکه چرا این کار را انجام میدهند و یا چرا انجام نمیدهند، نمیتوانید از خود انتظار داشته باشید که طرح خوبی برای آنها طراحی کنید. حتی اگر خیلی شبیه به کاربران خود باشید، به یاد داشته باشید که شما یک نفر هستید و بنابراین نمیتوان کل کاربران را بر اساس یک نفر توصیف کرد. تلاش کنید کاربران خود را بشناسید و تجربه آنها را در ذهن خود ترسیم کنید.
نقش کسی که کار UX در طراحی سایت اصفهان را انجام میدهد این است که این دانش را داشته باشد، بطور مستمر این دانش را بیشتر کند، و بعد با آن کاربرانی که در ذهن دارد طراحی کند، و تجربه فوق العاده ای بوجود آورد که باعث شود کاربران لذت ببرند.

جمع آوری احتیاجات یکی از اولین گامها در طراحی UX است. در این مرحله باید سوالات زیادی بپرسید. ممکن است در وحله اول برای خیلی از سوالات پاسخی وجود نداشته باشد اما آنها را یادداشت کنید و آنها را در نظر داشته باشید. چندین نوع احتیاجات وجود دارد:

- کاری: اهداف و نیازهای دیگر بخشهای شرکت. به بیان دیگر چه چیزهایی لازم است تا از یک محصول پول درآورد. متاسفانه، این بخش باعث میشود تا چیزی را که میخواهید بسازید خراب کند. اگر محصول شما خارج از پروژه ای مربوط به محیط باشد این بخش واقعا شبیه به یک هیولا است.
- احتیاجات طراحی سایت : بعضی وقتها ملاحظات یا احتیاجات خاصی وجود دارد که در طراحی باید به آنها توجه کرد.
- احتیاجات تکنولوژیکی: ممکن است نیاز به یک تکنولوژی خاص (پلتفورم، زبان،غیره) وجود داشته باشد که در طراحی باید به آن توجه کرد. محدودیت شما چیست؟
- احتیاجات کاربران: این محصول برای چه کسی است؟ مخاطب اصلی شما کیست؟ آیا مخاطب حاشیه ای هم دارید و اگر دارید موضوع آن چیست؟ آیا همه کاربران شما را در بر میگیرد یا بخشی از آنرا؟

چاپ این بخش

  سایت تجارت الکترونیک
ارسال‌شده توسط: arash.mousavi - دیروز, 01:45 PM - انجمن: بحث آزاد - بدون‌پاسخ

چرایی طراحی سایت استاندارد
اینکه چرا گوگل تأکید دارد که استانداردهای خاصی را در طراحی سایت خود رعایت کنید دلایل مختلفی می تواند داشته باشد از جمله اینکه افراد استفاده کننده از طراحی سایت شما بسیار مختلف و متنوع می باشند. ممکن است در میان این افراد ناشنوا، کم بینا، شخصی با معلولیت های خاص و غیره باشند که آنها نیز این حق را دارند بتوانند از وب سایت شما استفاده کنند.طراحی سایت اصولی و استاندارد
همچنین با رعایت اصول و استانداردها در طراحی سایت موتورهای جستجویی مانند گوگل آسان تر می توانند سایت شما را در لیست خود قرار دهند و اطلاعات بیشتری را از آن در اختیار بگیرند. این طرز تفکر که ممکن است استانداردها محدودیت هایی را ایجاد کنند کاملاً اشتباه می باشد و در واقع اصول و استاندارد ها برا انعطاف پذیری و کاربر پسندی طراحی سایت است و شما در بیشتر بخش های سایت می توانید خلاقیت خاص خود را داشته باشید. طراحی سایت،طراحی وب سایت،طراحی سایت تهران،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی اپلیکیشن، سئو سایت،بهینه سازی سایت،تبلیغ در گوگل،طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت تجارت الکترونیک
طراحی سایت تجارت الکترونیک عاملی در جذب فروش اینترنتی از سمت اینترنت خواهد شد و نیز اینکه می تواند به برندسازی نام کسب وکار شما در محیط نت منجر گردد . وب برندینگ عنوانی است که در محیط تجارت الکترونیک بدان توجه می گردد.
طراحی وب سایت تجارت الکترونیک در انواع متعدد طراحی سایت خبری ، طراحی سایت تجاری ف طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت هنری ، طراحی سایت درج آگهی و نیز دیگر انواع طراحی سایت ها مورد هدف قرار می گیرد. طراحی سایت تجارت الکترونیکی امکان خرید اینترنتی ، امکان درگاه آنلاین ، امکان پروفایل سازی برای کاربران و نیز همچنین ثبت نام ، وجود سبد خرید برای قرار دادن ایتم های خریداری شده در سبد خرید مواردی می باشند که در طراحی سایت تجارت الکترونیکی شما می تواند موجود گردد.طراحی سایت،طراحی سایت،طراحی سایت،
طراحی سایت تجارت الکترونیک می تواند به جذب درآمد از محیط نت را میسر می گردد و از این رو می تواند مشتریان بسیاری را برای کسب وکار شما ایجاد نماید. طراحی سایت تجارت الکترونیکی موفق بسیاری امروزه موجود می باشد که می تواند در زمینه طراحی سایت و نیز بازاریابی اینترنتی بسیار کمک کننده باشد. طراحی سایت تجارت الکترونیک ترافیک بالایی از کاربران را می تواند از سمت موتورهایر جستجو به سمت شما هدایت نماید.

چاپ این بخش

  معرفی 5 افزونه کاربردی وردپرس
ارسال‌شده توسط: mina_moradi - دیروز, 01:30 PM - انجمن: بحث آزاد - بدون‌پاسخ

معرفی و دانلود 5 افزونه مهم و کاربردی وردپرس

سلام دوستان با افزونه های مهم و کاربردی وردپرس در خدمتتون هستیم .
1- ساخت نقشه سایت با Google XML Sitemaps
توسط این افزونه می توانید نقشه سایت تان را با فرمت XML ایجاد کنید و با معرفی آن به موتورهای جستجو میزان بازدید سایت و همچنین سرعت شناسایی مطالب تان را در آن ها افزایش دهید . افزونه Google XML Sitemaps یکی از محبوب ترین افزونه های مخزن وردپرس می باشد که روی اکثر سایت های وردپرسی نصب شده است .
2- فرم های تماس حرفه ای با Contact Form 7
یکی از مشهور ترین و سرشناس ترین فرم سازها، فرم ساز ۷ می باشد. شما با این فرم ساز میتونید به ساخت فرم های ساده ای بپردازید. البته برای سایت های ساده کاربر خوبی داره. بعد از نصب افزونه قسمتی با عنوان تماس یا فرم تماس در پسخوان به وجود میاد، که با کلیک بر روی اون میتونید فرم خودتون رو به هر شیوه ای که دوست دارید و هر امکاناتی که میخواهید اضافه کرده و بعد از ذخیره به شما شورت کدی رو میده که در هر جای قالب بذارید، فرم رو به شما نشون میده! همچنین میتونید از قسمت برگه ها نیز به عنوان برگه ای جدا مثلا به عنوان تماس با ما انتخابش کنید.
3- افزایش سرعت سایت با W3 Total Cache
افزونه ی w3 total cache برای افزایش سرعت سایت می باشد که سبب افزایش سرعت لود سایت می شود , حتما این موضوع را می دانید که سرعت اینترنت برخی از از کاربران و بازدیدکنندگان سایتتان پایین می باشد و آنها قادر به بازدید سایت شما نیستند و امکان کمی دارد که مجددا برای دیدن سایت شما برگردد و شما این بازدیدکنندگان را از دست می دهید و همچنین یکی از روش های موتور جست و جوگر گوگل ارزش زیاد به سرعت لود سایت می باشد و از این روش هم نیز سایت ها را رتبه بندی می کند . شما می توانید با افزونه ی w3 total cache سرعت لود سایت خود را تا حد ممکن افزایش دهید.
4- بهینه سازی سایت با WordPress SEO by Yoast
سئوی سایت ها همواره یکی از مهمترین نکات قابل توجه پس از راه اندازی بوده و هست. به همین دلیل در سایت های وردپرسی هم شاهد این موضوع هستیم که وبمستران توجه ویژه ای به بحث سئوی وردپرس داشته باشند. برای سئوی سایت های وردپرسی  افزونه های متعددی وجود دارد که در بین تمامی آن ها دو افزونه ی Yoast SEO و all in one pack مشهور تر هستند و شما می توانید در کنار رعایت سایر نکات به آن ها نیز توجه کرده و از آن ها استفاده کنید.
5- ایجاد گالری های پیشرفته با NextGEN Gallery
افزونه ای فوق العاده منعطف و کاربردی برای ساخت انواع گالری های زیبا و پیشرفته ، این افزونه بهترین افزونه ساخت گالری برای وردپرس می باشد که تا لحظه نگارش این مطلب بیش از ۹ میلیون بار دانلود شده است . از جمله قابلیت های مهم این افزونه می توان به امکان مدیریت کامل تصاویر ، افزودن خودکار watermark ، ساخت و مدیریت آلبوم ها ، نمایش تصاویر به دو صورت آلبوم و اسلاید ، کدهای کوتاه فراوان و کاربردی و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود .این افزونه گالری تصاویر از بهترین افزونه های گالری هستش که واقعا فوق العادست و تنظیمات و گزینه هایی که داره خیلی حرفه ای هستن.
جزییات بیشتر در خصوص قالب وردپرسدانلود قالب وردپرسقالب رایگان وردپرس -قالب فروشگاهی وردپرس-خرید قالب وردپرس

چاپ این بخش

  سایت اصولی
ارسال‌شده توسط: arash.mousavi - دیروز, 01:20 PM - انجمن: بحث آزاد - بدون‌پاسخ

طراحی سایت اصولی و استاندارد
سال ها پیش زمانی که شبکه جهانی وب به وجود آمد شاید کمتر کسی تصور می کرد که روزی میلیاردها طراحی سایت به شکل کنونی وجود داشته باشد و اکثر کسب و کارها بر پایه وب سایت باشند. شبکه جهانی وب امروزه برخلاف اوایل که فقط برای مقاصد نظامی کاربرد داشت گسترش چشمگیری داشته است و برای ارتباطات و مقاصد دیگر سایت هایی نظیر طراحی سایت آموزشی و طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی به وجود آمده است. اما آیا با وجود این تعداد طراحی وب سایت هر سایتی می تواند در این فضای گسترده موفق باشد. طبیعتاً طراحی سایت امروز باید از استانداردها و مؤلفه هایی پیروی کند تا قابلیت رقابت داشته باشد.
هر مقدار که زمان بیشتری می گذرد رشد در زمینه
طراحی سایت نیز بیش از پیش می شود و اصول و معیارهای ان تغییر می کند. استانداردها به مجموعه ای از شاخص ها و معیار ها گفته می شود که رعایت آنها در وب سایت باعث می شود بدون مشکل هم کاربران از سایت شما راضی باشند و هم موتورهای جستجو مانند گوگل بتوانند با سایت شما ارتباط برقرار گرده و در نتیجه طراحی سایت شما را در نتایج جستجو در میان صفحات برتر نتایج قرار دهند. رعایت اصول و استانداردها در طراحی سایت سبب می شود که استفاده از وب سایت لذت بخش تر شود و با گذشت زمان بتوان آن را توسعه داد.

طراحی سایت صرافی و طلا
طراحی سایت صرافی امروزه از جمله سایت های پرترافیک می باشد که افراد بسیاری را به منظور کسب اطلاع از اخرین قیمت و قیمت لحظه ای دلار و ارزاهای دیگر و همچنین قیمت لحظه ای سکه و هر گرم از طلا را در طراحی سایت صرافی می توانید مشاهده نمایید.
طراحی وب سایت صرافی قابلیت خوانش لحظه ای و آنلاین قیمت ارزهای مختلف ، قیمت دلار وسکه را فراهم می آورد .در واقع برجسته ترین ویژگی در طراحی سایت صرافی درج اتوماتیک لحظه ای قیمت های مختلف که از دیگر سایت ها می آید خواهد بود. به واسط کدنویسی این فرصت ایجادد می گردد که قیمت ها از سایت مرجع و سورسی به صورت اتوماتیک خوانده شود و در طراحی سایت صرافی شما قرار گیرد.
طراحی سایت صرافی می بایست قیمت لحظه ای ارزهای مختلف و نیز سکه و طلا و یا قیمت نفت و دیگر موارد را داشته باشد. برخی افراد به واسط خرید ارز و سکه به سرمایه گذاری اقدام می نمایند و از این  اطلاع از قیمت لحظه ای دلار ف ارزهای دیگر ، سکه و طلا برایشان مهم می باشد و یا همچنین طلا فروشی ها که فروش سکه و طلا را دارند به صورت لحظه ای قیمت را بررسی می نمایند و به فروش می رسانند. از این ترافیک بالایی از کاربران در طراحی سایت صرافی جمع می گردند و همین امر می تواند عاملی در جذب ترافیک برای شما گردد.

چاپ این بخش

  Schema چیست و چه تاثیری در سئو دارد
ارسال‌شده توسط: webkhoone - دیروز, 01:16 PM - انجمن: مفاهیم عمومی - بدون‌پاسخ

Schema  چیست و چه تاثیری در سئو دارد : از دیرباز تاکنون درک محتوای مطالب یک وب سایت برای موتور های جستجو گر امری دشوار بوده است و اشتباهات بسیاری در این زمینه صورت می گرفت ؛ خوشبختانه امروزه زبان نشانه گذاری به نام Schema برای کد های HTML وارد دنیای برنامه نویسی و طراحی وب سایت شده است . در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با ماهیت این زبان نشانه گذاری و تاثیر آن در سئو سایت مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم . لذا اگر به این موضوع علاقه مند هستید با ما همراه باشید . 
امروزه برنامه نویسان با استفاده از Schema می توانند مطالب یک وب سایت را برای موتور های جستجو گر تفسیر کنند و موجب بهتر دیده شدن وب سایت و عبارات کلیدی آن برای موتور های جستجو شوند . 

پارامتر های تعریف شده در Schema : 

  • شخص ها

  • اتفاقات

  • شرکت ها

  • سازمان ها

  • اماکن

  • کالا ها

  • و مواردی از این قبیل
روش استفاده از Schema : 
کد های Schema نیز همانند دیگر کد های زبان های برنامه نویسی html ، Schema نوشته می شوند و در کد های html سند می شوند . با استفاده از Schema موتور های جستجو بهتر می توانند محتوای سایت تان را درک کنند و زمان خود را صرف بررسی قسمت های مختلف وب سایت نکنند .
معرفی Schema.org : 
Schema.org که حدودا از 6 سال پیش آغاز به فعالیت نمود است دارای وظیفه استاندارد ساختن زبان نشانه گذاری برای موتور های جستجو بزرگ یعنی گوگل ، بینگ و یاهو است . لازم به ذکر است بدانید ، روش های ذکر شده در این وب سایت بیشتر برای موتور ها جستجو قابل درک هستند . 
تاثیر Schema در سئو :
زمانی که در کدهای وب سایت تان از Schema استفاده می کنید ، گوگل و دیگر موتور های جستجو بهتر می توانند مطالب و ماهیت وب سایت تان را درک کنند لذا با افزایش قابلیت دیده شدن وب سایت ، موتور های جستجو کلمات کلیدی سایت تان را نیز بهتر تفسیر و شناسایی می کنند و نهایتا موجب بهبود سئو سایت تان می شوند .  
تاثیر Schema در افزایش رتبه در موتور های جستجو :
بر اساس گفته های شرکت گوگل ، استفاده از Schema هیچ گونه تاثیر مستقیمی در رتبه بدنی یک وب سایت نخواهد داشت اما موجب بهبود rich snippets مطالب طراحی سایت تان در نتایج موتور جستجو گر گوگل خواهند شد . با استفاده از این راهکار نوع نمایش وب سایت شما با دیگر وب سایت ها متفاوت خواهد بود و شانس جذب مخاطب شما رو به افزایش خواهد رفت . 

چاپ این بخش

  چرا سایت من در گوگل نیست!!
ارسال‌شده توسط: mahdi22 - دیروز, 01:10 PM - انجمن: بحث آزاد - بدون‌پاسخ

چرا با این که من در سایتم مطلب دارم، سایت من رو گوگل نشان نمیدهد!!! جواب این سئوال به سئو سایت برمی گردد که تعیین می کند مطالب سایت در گوگل نشان داده شود یا خیر!

هنگامی که مطالب سایت در لیست نتایج گوگل آمد، می گویند مطلب ایندکس شده است.
جالب اینجاست که سرعت ایندکس مطالب در گوگل نیز به شما بستگی دارد. 
برای مثال، یک سایت مطالبش در کمتر از یک دقیقه ایندکس می شود،دیگری چند روز و حتی ممکن است هیچ وقت این اتفاق نیافتد!!!
گوگل یک سیستم کاملا هوشمند بر پایه یادگیری ماشین است! هرچه شما بیشتر به سایتتون اهمیت بدید، گوگل نیز به شما جایگاه بهتری در نتایج میدهد!

مطالب بیشتر در خصوص تبلیغات در گوگلسئو و بهینه سازی و تور مجازی گوگل در اورینت
ما سایت شما را به صفحه اول گوگل می آوریم- تضمینی

چاپ این بخش

  نقش طراحی سایت در کسب و کار
ارسال‌شده توسط: mohi72 - دیروز, 01:07 PM - انجمن: مفاهیم عمومی - بدون‌پاسخ

بسياري از صاحبان کسب و کار، کماکان با استفاده از شيوه‌هاي سنتي، به دنبال تبليغ، جلب مشتريان جديد و فروش محصولات خود هستند. اما در دنيايي که اکثر مشتريان بالقوه بيشترين زمان خود را در اينترنت سپري مي‌کنند؛ شيوه سنتي بازاريابي و فروش، يک استراتژي مخاطره آميز محسوب مي‌گردد.
بهره برداري از فضاي وب به عنوان يک ابزار تجارت بسيار مهم است. حتي آن دسته کسب و کارهايي که خود را در زمينه تجارت سنتي موفق مي‌دانند بايد به اين مهم توجه ويژه اي کنند. اينترنت يکي از بسترهاي مناسب کسب و کار است که روز به روز بر کاربران آن افزوده مي‌شود و مي‌تواند نقش مهمي در ايجاد روابط تجاري موفق ايفا نمايد. از همين رو طراحي وب سايت مناسب، اولين گام در جذب مشتريان جديد در بازاريابي اينترنتي است.

متفاوت‌تر از گذشته اطلاع‌رساني کنيد
يک وب‌سايت را مي‌توان با يک کاتالوگ مقايسه نمود. کاتالوگ مي‌تواند شامل تصاوير و متون باشد اما سايت علاوه بر تصاوير، متون از فيلم، صوت و يا انيميشن نيز استفاده مي‎کنند؛ بنابراين امکان اطلاع‌رساني جامع با محتوايي جذاب‌تر را مي‌دهد. براي طراحي، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نياز به صرف هزينه‌هاي متعدد است اما براي يک سايت هزينه‌اي بسيار پايين براي طراحي و نگهداري آن بايد پرداخت شود و بعد از آن سايت هزاران و يا ميليون‌ها کاربر مي‌توانند بارها و بارها از آن بازديد کنند. صاحبان و مديران يک وب‌سايت با ورود به عرصه تجارت الکترونيک مي‌توانند از قابليت‌هاي متعدد اين حوزه نظير تبليغات اينترنتي، تبليغات در موتورهاي جستجو، تبليغات کليکي و تبادل بنر و لينک استفاده نمايند و در نوع تبليغات خود تنوع ايجاد کنند.

سطح بازاريابي خود را گسترش دهيد
موتورهاي جستجو بدون صرف هزينه‌اي کار بازاريابي را انجام مي‌دهند؛ زماني که فردي به دنبال اطلاعاتي در مورد خدمات و يا محصولات سايت شما باشد، اين موتورها فرد را به سمت سايت شما هدايت مي‌کنند. ميزان بازديدکننده هدايت‌شده به سايت به پارامترهاي زيادي وابسته است اما در بدترين حالت چيزي در حدود 100 نفر در روز توسط موتورهاي جستجو به يک سايت هدايت مي‌شوند. وب‌سايت همواره با متقاضيان اطلاعات و محصولات فقط يک کليک فاصله دارد و در تمامي ساعات شبانه روز و روزهاي تعطيل نيز فعال است.

جهاني فکر کنيد و از درآمدزايي آنلاين خود لذت ببريد
بايد توجه داشت که امروزه يکي از ملزومات فعاليت بدون مرز، ايجاد يک وب‌سايت است. به کمک وب‌سايت مي‌توان با افرادي خارج از مرزهاي کشور به سهولت در ارتباط بود و به معرفي خدمات و محصولات خود پرداخت. ميزان سودآوري و درآمدزايي سايت‌ها به نوع سايت و اهداف آن بستگي دارد البته ميزان فعاليت صاحبان سايت‌ها و بروزرساني و رسيدگي به آن‌ها نيز عامل بسيار مهمي است. اما امروزه شرکت‌ها و افراد بسياري هستند که فقط از طريق سايت فعاليت مي‌کنند و عمده درآمد آن‌ها از طريق سايت و مشتريان آنلاين است.

چاپ این بخش

  اخذ ویزای شینگن اروپا
ارسال‌شده توسط: civil1415 - دیروز, 01:05 PM - انجمن: اروپا - بدون‌پاسخ

از حدودا 30 سال پیش تا به الان مردم کشورهای اتحادیه اروپا می توانند بدون نیاز به دریافت ویزای کشور عضو عهدنامه شینگن به آن جا سفر کنند. به عبارت ساده تر ویزای شینگن در حکم ویزای اروپا است. با اخذ ویزای شینگن از کشور مقصد در اروپا، ابتدا می بایست به آن کشور وارد شد و سپس از آن ها به سایر کشورهای عضو شینگن سفر کرد.

برای روشن شدن بیشتر موضوع ادامه مبحث به صورت سوال و جواب آمده است.
کشورهای عضو شینگن ؟
محدوده شینگن شامل 26 کشور می باشد که شهروندان هریک از این 26 کشور می توانند بدون نیاز به ویزا و آزادانه به سایر کشورها سفر کنند. از این تعداد، 22 تای آن ها کشورهای عضو توافق شینگن اروپا و 4 تای باقی مانده متعلق به انجمن تجارت آزاد اروپا ( EFTA)می باشند. منطقه شینگن بخش بزرگی از اتحادیه اروپا را شامل می شود. اما کشورهای که خارج این محدوده هستند، انگلستان، رومانی، بلغارستان، کرواسی، اکراین و صربستان می باشند.
چه کسانی به ویزای شینگن احتیاج دارد؟
شهروندان غیر اتحادیه اروپا و مهاجران به اروپا برای ورود به منطقه شینگن باید ویزای شینگن را دریافت کنند. البته استثناعاتی نیز برای بعضی از کشورها وجود دارد، بدین صورت که با وجود این که عضو منطقه شینگن نیستند ولی می توانند به این منطقه آزادانه سفر کنند.
انواع ویزای شینگن؟
به طور کلی چهار نوع ویزای شینگن داریم.
ویزای A  (ویزای سفر هوایی)- Airport Transit Visa
اخذ ویزای شینگن A، برای مسافرانی که می خواهند پروازی از کشور عضو شینگن داشته باشند، ضروری است. به عبارت دیگر پرواز از کشوری غیر عضو قرارداد شینگن به کشور غیرعضو دیگری از طریق کشور واسط عضو قرارداد شینگن نیاز به استفاده از نوع ویزای شینگن A  دارد.
ویزای B  ( ویزای عبور) Transit Visa
دریافت ویزای شینگن B باعث می شود که دارنده آن بتواند از کشورهای عضو شینگن به سایر کشورهای غیر عضو سفر کند (بوسیله ماشین، هواپیما..)  تا زمانی که سفر آن بیشتر از 5 روز طول نکشد.
ویزای   C (ویزای توریستی)-  Short  Term Visa
این ویزا دارای مدت اعتبار محدودی می باشد که به دارنده آن اجازه اقامت در زمان محدودی در کشورهای عضو شینگن را می دهد.
ویزای D  (ویزای ملی)
این ویزا به افرادی که به محدوده شینگن برای تحصیل، کار یا اقامت دائم وارد می شود، اعطا می گردد.

چاپ این بخش

  تبلیغات کلیکی برای کسب و کار ها و نحوه لانچ شدن یک کمپین
ارسال‌شده توسط: maryammo - دیروز, 12:30 PM - انجمن: بحث آزاد - بدون‌پاسخ

بعد از طراحی سایت ، تبلیغات و بهینه سازی سایت برای حضور کاربران در وبسایت یکی از کارهای مهم برای هر وبمستر و مدیر سایت است . در این مقاله قصد داریم تا شما را انواع تبلیغات کلیکی و نحوه لانچ شدن کمپین تبلیغاتی اشنا کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

در تبلیغات کلیکی(PPC) و بعد از طراحی سایت شما می‌توانید هر محتوایی را به صورت یک بنر تبلیغاتی طراحی کنید و با قرار دادن این بنرها در صفحات وب‌سایت‌های مختلف، ترافیکی که در حال جستجو و وب‌گردی هستند را به واسطه دکمه‌های فراخوانِ روی بنرهای خود به سمت صفحه‌ مورد نظر خود هدایت کنید.

این بنرها می‌توانند هر پیامی را (از معرفی تا فروش و فعالیت‌های اجتماعی) به کاربران انتقال دهند، اما هر کسب‌وکاری که برای تبلیغاتی کلیکی اقدام می‌کند باید سطح خود را در میزان آگاهی مخاطبان از وجود برندش در بازار رقبا بسنجد، تا بتواند استراتژی و رویکرد کمپین و پیامی را که می‌خواهد انتقال دهد را تعیین کند.

این استراتژی و قدم گذاشتن در مسیر آن همیشه با پرسش‌هایی شکل می‌گیرد و پاسخ به آن‌ها قدم‌های بعدی را تعریف‌ می‌کند. پرسش‌هایی نظیر:


- آیا در جامعه مخاطب خود شناخته‌شده هستید؟
- آیا مخاطبانتان از محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌دهید آگاه هستند؟
- آیا جامعه هدف شما گسترده‌است؟
- آیا می‌توانید در گستره مخاطبان خود، پتانسیل‌های بالقوه را به فروش تبدیل کنید؟
- آیا مخاطبان شما قصد خرید یا استفاده‌کردن از خدمات شما را دارند؟
- آیا دسترسی به محصولات و خدمات شما فرآیندی آسان تعریف شده‌است؟

انواع رویکرد تبلیغات کلیکی در ترویج‌ کسب‌وکارها:
- اطلاع رسانی(awareness)
- افزایش موقعیت فروش(Lead Generation)
- فروش(sales)
- تبلیغات کلیکی با رویکرد اطلاع رسانی(Awareness):
رویکرد اطلاع‌رسانی در تبلیغات کلیکی و طراحی بنر برای کسب‌وکارها در دو سطح تعریف می‌شود:
- اطلاع‌رسانی برای برندینگ(Brand Awarness)
- اطلاع‌رسانی برای نوع محصولات و خدمات(Product/service Awarness)
- اما نکته‌ بسیار مهم این است که چه زمانی یک کسب‌وکار، تبلیغات کلیکی خود را با رویکرد اطلاع‌رسانی، طراحی‌ و اجرا می‌کند؟

چاپ این بخش

  مطمئن ترین شرکت اسباب کشی و باربری در تهران
ارسال‌شده توسط: roozfreight - دیروز, 05:52 AM - انجمن: بحث آزاد - بدون‌پاسخ

مطمئن ترین شرکت اسباب کشی و باربری در تهران 


باربری روز  ارائه خدمات حمل اثاثیه منزل در استان تهران با بیش از یک دهه تجربه در امر حمل اثاثیه  منزل با کادری مجرب و خدمات شبانه روزی در خدمت شما عزیزان استان تهران می باشد این  باربری با تجربه که در امر اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل دارد اماده است خدمات اسباب کشی را برایتان انجام دهد اسباب کشی منزل توسط نیرویی حرفه ای صورت میگیرد که 20 سال سابقه کاری در امر اسباب کشی دارند و متخصص هستند ، تیم باربری تهران با تجربه ای 20 ساله بسته بندی اثاثیه منزل شما را نیز انجام می دهند که بسته بندی به سبک کشورهای اروپایی صورت میگرید
[عکس: bg-taninbar.jpg]


این اتوبار  دارای سالها سابقه در امر اسباب کشی منزل می باشد وجز برترین شرکت های باربری در تهران است و خود را مفتخر می داند یک اثاث کشی بدونه دردسر را برای شما به عمل آورد

شرکت باربری تهران بسته بندی اثاثیه را به صورت حرفه ای انجام میدهد خدمات شرکت  باربری تهران در سطح تهران بوده و خدمات خود را به صورت حرفه ای انجام می دهد و دارای شعبات زیادی در تهران است که می توان باربری چیذر را نام برد که در محدوده چیذر کار اسباب کشی را انجام می دهد ، 

می توان باربری  شمال تهران را نام برد که دارای مجوز رسمی از اتحادیه است و خدمات خود را در شمال تهران انجام می دهد 
باربری طرشت  نیز جز این شرکت حمل و نقل است که متخصص در امر اسباب کشی است  باربری کاشانی  که در محدوده کاشانی است اسباب کشی را به صورت حرفه ای انجام می دهد 
باربری شهرآرا نیز جز برترین شرکت های حمل بار در تهران است که کلیه این شرکت هایی که نام بردیم جز  باربری غرب تهران هستند 

چاپ این بخش